van Frankrijk naar Spanje - Reisverslag uit Villayuda, Spanje van Johan Grotenhuis - WaarBenJij.nu van Frankrijk naar Spanje - Reisverslag uit Villayuda, Spanje van Johan Grotenhuis - WaarBenJij.nu

van Frankrijk naar Spanje

Blijf op de hoogte en volg Johan

06 Mei 2017 | Spanje, Villayuda

Ik schrijf dit verslag op mijn mobiel omdat het haast onmogelijk is om dit met de laptop te doen. Dit komt doordat er steeds een zeer slechte wifi is. Daarom wacht ik ook met het plaatsen van foto's.
Op 1 mei vertrokken via een tussencamping naar Zarautz in het Spaanse Baskenland.
3 mei hadden we een excursie met bus en gids naar Bilbao. Het is een prachtige plaats, waar veel mooie gebouwen te bewonderen zijn.
's middags hadden we daar en uitgebreide lunch, welke prima was. Tijdens de lunch werd een bezoeker onwel. Hij zat toevallig naast mij, dus kon ik hem opvangen en eerste hulp verlenen. Daarna bezochten we het beroemde Guggenheim museum. Alleen het bijzondere gebouw is al de moeite van een bezoek waard.
Omdat de deelnemer d

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

wij begeleiden kampeerreizen

Actief sinds 12 April 2017
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 101056

Voorgaande reizen:

09 Mei 2018 - 28 Juni 2018

Kampeerreis rondje Balkan

30 April 2017 - 16 Juni 2017

Kampeerreis Spanje - Portugal

Landen bezocht: