vervolg in Spanje. - Reisverslag uit Villayuda, Spanje van Johan Grotenhuis - WaarBenJij.nu vervolg in Spanje. - Reisverslag uit Villayuda, Spanje van Johan Grotenhuis - WaarBenJij.nu

vervolg in Spanje.

Blijf op de hoogte en volg Johan

06 Mei 2017 | Spanje, Villayuda

sorry voor de onderbreking.
we hebben de deelnemer welke onwel werd meegenomen naar het Guggenheim museum. Hierdoor hebben we weinig van de exposities kunnen zien.
de volgende dag was een vrije dag, waarin we een mooie wandeling langs de kust gemaakt hebben en 's avonds genoten hebben van een Baskische maaltijd met Baskische muziek.
op 5 mei zijn we doorgereisd naar Burgos, waar we de volgende dag de mooie kathedraal met een gids bezochten.
Op de campings diverse technische klussen uitgevoerd en problemen opgelost.
Morgen gaan we verder naar Puebla de Sanabria. Tot nu toe was het nogal fris, maar dat zal morgen veranderen als de thermometer tot midden 20 zal stijgen.
Groeten van Anneke en Johan

• 08 Mei 2017 - 23:16

Margreet & Frank:

Heftig hoor, iemand die onwel wordt. Hopelijk gaat t nu weer goed. Leuk te lezen dat je je dus echt wel nuttig kunt maken onderweg en problemen op kunt lossen. Hebben jullie t gezellig met P&A, vast wel. Groetjes Margreet & Frank

• 08 Mei 2017 - 23:19

Gerrit En Toos:

Vanaf nu volgen wij jullie ook, we vinden het leuk om een beetje met jullie mee te reizen.
    Groetjes van Gerrit en Toos.

• 09 Mei 2017 - 13:04

Diny Lubbers: