De eerste dagen - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Johan Grotenhuis - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Johan Grotenhuis - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

01 Mei 2017 | Frankrijk, Couhé

Donderdag afgereisd via Sedan naar Chartres (F).
Vrijdag en zaterdag kwamen de meeste deelnemers binnendruppelen. wen hebben kennisgemaakt met de deelnemers, problemen opgelost en 's avonds met een bus naar een restaurant geweest voor een welkomstmaaltijd.
De eerste indruk van de groep is erg positief, iedereen heeft er zin in!
Vandaag de eerste rit naar Couhé. Geen problemen gehad. We staan nu op een prachtige camping en morgen reizen we verder naar Zatautz (Sp), waar we tot vrijdag blijven Van daaruit gaan we Met een bus en gids naar Bilbao en gaan we het beroemde Guggenheim museum bezoeken.

• 02 Mei 2017 - 13:33

Margreet:

Leuk jullie eerste ervaringen te lezen! Klinkt allemaal goed. Heel veel succes, maar vooral veel plezier!

• 02 Mei 2017 - 18:35

Truus& Benb:

fijn dat jullie een goede reis hebben gehad nog heel veel plezier en mooi weer
    gr. Ben & Truus

• 02 Mei 2017 - 19:39

Richard:

Leuk om mee te kijken, veel plezier en een goede reis

• 03 Mei 2017 - 18:59

Truus&gerrit:

Leuk om jullie te volgen en een hele fijne reis verder .

Groet uit Geesteren.

• 05 Mei 2017 - 12:15

Nicole:

Hoi Pap en Mam! Fijn dat jullie zo goed van start zijn gegaan! Ben erg benieuwd hoe jullie het Guggenheim vonden! Fijne reis!